Snart så!

Åhhhh va jag behöver semester nu!!
Men snart så. Endast 2 halv-dagar kvar. :)
Seeeen får jag vara ledig lite. Ska bli så skönt.

Längtar tills på lördag! Vi är 4 tjejer som inte setts på hur länge som helst som ska ses!
Det är jag, Cattis, Lotta och Jenny.
Fan va kul det ska bli!!
Lite förfest hemma hos mig sen utgång!
Lotta & Cattis ville visst ut o dansa (som vanligt) så det lutar åt "gamla" Harrys!
Lotta hade hittat en urgammal bild på 3 av oss.
Var visst nån fest hemma hos mig för 100 år sen.
Vi är så himla söta! Eller hur? ;)
Det är Cattis, Lotta & Jag. Synd att inte Jenny är med på bilden.
Får försöka komma ihåg att ta lite nya bilder på lördag ;)


Just nu sitter jag i min ensamhet. Lite skönt faktiskt.
Janne är ute och övningskör med Jossan.
Mickis följde med för Janne släpper av dom vid bion.
Dom ska gå tillsammans och titta på sista Harry Potter.
Tänk att DOM 2 kan göra nåt tillsammans. KUL!!! :)

Annars händer det inte så mycket just nu.
Kämpar på o jobbar.
Uppdaterar säkert efter lördagens bravader med lite nya bilder. Hihi.

Btw... var ute i helgen med Jossan, Micke & Jessica.
Måste bara få säga att jag har hittat mitt favorit-ställe!!
"VAINOT" ----- SAY NO MORE! <3 I LOVE <3

Hoppas vi ses ute.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0