Uppdatering för er som är nyfikna :)

Nu var det ett tag sen som jag bloggade. Har ju inget att skriva om ju!!! ;) Men en liten uppdatering om senaste veckan kan ni väl få.

Måndag: Hade jag besök av Petra.
Vi bar ut ALLA mina blommor och planterade om dom. Var en hel del så det tog sin lilla stund.
Men nu är det gjort för i år. Skönt.
Tisdag: Handlade och packade inför Ullaredsresan i morgon. På eftermiddagen åkte vi till Skanzö Camping där pappa o Kirsten har sin husvagn. Vi grillade och sen lämnade vi kvar Mira där. Dom skulle vara hundvakt när vi åker iväg.
Onsdag: Uppe o hoppade i ottan. Klockan 7.30 kom Tomas och Linda. Sen bar det iväg till Ullared. Det är en lååååång resa :\
Kom fram runt 13.30. Käkade lite snabbt innan vi gick in på GeKås.
Sen shoppade vi loss rejält! Det var ingen kö in i varuhuset som tur var. Så det var lagom med folk.
Köpte ett par engångsgrillar. Vi skulle grilla lite korv på kvällen utanför vår stuga som vi hyrt. Men dom var så värdelösa att det slutade med att jag fick steka korven istället.
Helt slut var man vilket innebar tidigt i säng.
Torsdag:  Upp skapligt. Städa ur stugan. Sen in på GeKås igen! Shoppade ett par timmar till sen bar det av för den låååånga hemresan.
Var hemma ca 18. Svinhungriga var vi. Så lite snabb mat sen in i bilen igen för att åka och hämta Mira.
Väl hemma igen så blev det en dusch sen däckade jag i soffan!
Fredag: Hände inte mycket. Tvättade lite och slappade i största allmänhet.
Grillade lite gott. Vi hade köpt lite sällskapsspel på GeKås. Så Jossan och jag satt på altanen och spelade ordrazzel. Kul!!
På kvällen drack vi lite gott och spelade monopol. Jossan och jag fick stryk av Janne båda gångerna. Hm... Inte ok!!
Lördag: Är idag det.... Sov till kl.10!!!! Gick ut med Mira sen kaffe på altanen.
I eftermiddag ska vi hem till mamma och Thomas och grilla.
Imorgon ska jag bara vara!!! Ladda inför en arbetsvecka. Jobbar hemifrån nästa vecka. Sen har jag 2 veckor semester till.

Mina tankar idag går till Elina & Micke. Jag har lite ont i magen. Antar att jag har "sympati-värkar" med Elina. Hihihi. LYCKA TILL!!!!!!

Det var allt för denna gång.
XOXOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0