Läkarbesök

Hej hopp!

Idag onsdag jobbar jag hemifrån. Ska till läkaren mitt på dan. Jag sparar lite tid om jag tar cykeln till skiftinge VC hemifrån än att jag ska åka från jobbet.
Men det är ganska bra att jobba hemifrån. Har massor att göra. Så jag får sitta i lugn o ro.
Inte för att det gör nåt att min kära kollegor kommer in till mig och ber om hjälp. Inte alls. Hjälper dom så gärna.
Men när jag får sitta för mig själv så kan jag beta av mina listor snabbt :) Får så mycke gjort då.

På tal om läkarbesöket så är det inget allvarligt (ifall ni undrar). Några leverfläckar som ska tas bort bara :)

Igår fyllde min söta brorsdotter 6 år! GRATTIS LILLA GUMMAN, MIN LILLA ÄNGEL!
*Vi ses på ditt kalas på söndag!*


Idag har Jossan det körigt! Hon är barnvakt till Felicia hela dagen. + Mira och Diza. Sen ska hon vara barnvakt åt lilla Kasper nån timme. Hej o hå! :D
Just nu ligger Jossan & Felicia i sängen och tittar på "Trassel" :)

Lilla Diza


Vårt <3 Mira


Granntjejen Felicia


Lilla Kasper



Måste lägga till att jag tycker fortf det är sååååå tråkigt det som hände mellan Josephine & Jesper.
Dom var så söta ihop. Passade perfekt för varann!
Hoppas hoppas att dom hittar tillbaka till varann. Snart!!! <3<3<3


Allt för nu.
XOXOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0